Saturday 27 November 2010

NÅGRA NÄRBILDER PÅ MIN SENASTE LAYOUT.

Jag lovade igår att ladda upp några detaljbilder på min lo som blev featured på The Colour Room.
Här kommer bilderna. Hoppas ni gillar det! 


Yesterday I promised to post some detailed shots of the featured layout on The Colour Room. I hope you like it!


 

Beatrice började spela lite golf förra terminen med skolan. Detta året fortsatte de med några fler gratis lektioner.När de fick erbjudande om medlemskap till ett reducerat pris så hoppade hon på. Hon tycker verkligen det är kul.
Ofta tränar hon tillsammans med en klasskamrat, men om han inte kan så tränar hon ändå. Hon kan vara där i timmar ensam och bara öva på driving-rangen eller putta. Om Dan eller Victoria har tid att följa med blir det såklart extra kul. I början var jag mycket skeptisk till att lämna henne där en stund och åka därifrån, men när hon är där med kompisar så går det ju bra!


Beatrice really enjoys her new hobby. She started practising golf with the other classmates who wanted to give it a try last term. Even this term the school invited them to have some classes. When that was over and the club offered  membership at a reduced fee she was really keen to join. She practises a lot and does not mind spending a couple of hours there alone putting or at the driving-range. Mostly she is there with a friend though.


 

Jag använde Thickers av olika slag för att göra min titel. Det som ser ut som en bakgrund av knappar är ett gammalt papper från K&Company-serie som heter Life's Journey. De små stickersen är från October Afternoon. De är så användbara och finns i en massa fina bra färger.


The title is made up of different Thickers and the background paper that looks like alot of buttons is from an older collection of K&Company that's called Life's Journey. The small stickers are October Afternoon. I love those. They are so versatile, will go with any project and they come in a lot of different colours.




Den stora blomman här kommer från Petaloo. Minirosen och den rosa blomman kommer från Prima och de små gröna bladen har jag stansat ut med Quickutz. Den vita ramen kommer från Panduro.
Musikpapperet kommer från October Afternoon.


Titta på hennes flätor som de flyger! Det kan man verkligen kalla Swing....he he...
Spetsen som jag limmat under fotot kommer från Prima Marketing.

Look at her braids how they fly. That's what I call a real swing!
The lace underneath the photos is from Prima Marketing.

















Den gröna liljan från Prima har jag sparat kan ni tro. Jag tycker den är sååå fin men vet att den nog är svår att få tag på nu för den är en av de äldre kollektionerna. Den lille blåa köpte jag på mässan i Helsingborg senast och den lille i plysch är frå Maya Road.

I have been holding on to the green lily from Prima. I think it can be pretty hard to find as it s one of the older collections. The blue one I got at the scrapfair in Helsingborg recently and the pink one is made by Maya Road.

 Det var allt för idag. Tack för titten!

That's all for today folks. Thanks for looking in!





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...